Κέντρο ρεφλεξολογίας στην Θεσσαλινλικη

Δευτέρα, 31 Αυγούστου 2015

Φυσικές ασκήσεις για τη βελτίωση της όρασης σας!

Σύμφωνα με τις στατιστικές, πάνω από το ήμισυ του παγκόσμιου πληθυσμού έχει προσβληθεί από κάποιο είδος προβλήματος όρασης και γα να είμαστε πιο ακριβείς, οι 4 στους 6 ανθρώπους υποφέρουν από κακή όραση. Στις μέρες μας προσφέρονται πολλές λύσεις για τις παθήσεις των ματιών, από ριζικές όπως η χειρουργική επέμβαση με λέιζερ, έως πιο απλές όπως οι φακοί επαφής. Όμως, ακόμη και αν η ιατρική έχει προχωρήσει τόσο πολύ που σχεδόν κανείς δεν φοράει γυαλιά πια, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να κάνετε απλές ασκήσεις που θα βελτιώσουν άμεσα την όρασή σας.
Πολλοί άνθρωποι που πάσχουν από κακή όραση, ασχέτως αν αυτό είναι ένα πρόβλημα κληρονομικό ή όχι, έχουν βελτιώσει την όρασή τους αισθητά με τις ασκήσεις που ακολουθούν.

Έτσι, πριν αγοράσετε για τον εαυτό σας ένα ακριβό ζευγάρι γυαλιά ή φακούς επαφής, σας προτείνουμε να δοκιμάσετε πρώτα μερικές από τις παρακάτω ασκήσεις.

Άσκηση 1: Ανοιγοκλείστε τα μάτια σας
Είναι τόσο απλό όσο ακούγεται! Το να ανοιγοκλείνετε τα μάτια σας είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους για να γυμνάσετε τους μύες των ματιών σας και να λύσετε τα προβλήματα όρασής σας. Η αλήθεια είναι ότι τα μάτια μας είναι "προγραμματισμένα"  να ανοιγοκλείνουν συχνά. Ωστόσο, αν περνάτε πολλές ώρες μπροστά από τον υπολογιστή ή την τηλεόραση, αναγκάζετε τα μάτια σας να ανοιγοκλείνουν πολύ λιγότερο από ό, τι θα έπρεπε και αυτό δεν αποδυναμώνει μόνο τους μυς των ματιών, αλλά παράλληλα τα στεγνώνει.
Επίσης αυτή η συγκεκριμένη κίνηση του ματιού, τα κλάσματα του δευτερολέπτου που τα μάτια παραμένουν κλειστά, τα βοηθάει να προετοιμαστούν για τις νέες πληροφορίες που θα επεξεργαστούν.


Άσκηση 2: Καλύψτε το πρόσωπό σας
Είναι εκπληκτικό πόσοι άνθρωποι κάνουν αυτές τις ασκήσεις χωρίς καμία συνειδητή προσπάθεια. Ένα τέλειο παράδειγμα είναι αυτή η απλή άσκηση. Καλύψτε τα μάτια σας με τα χέρια σας, ώστε να βρεθείτε στο απόλυτο σκοτάδι.
Αυτή η άσκηση σας ανακουφίζει από το έντονο στρες που συσσωρεύεται στην περιοχή γύρω από τα μάτια σας και σας επιτρέπει να χαλαρώσετε. Πιθανόν να το έχετε ήδη κάνει, χωρίς να το γνωρίζετε, ειδικά αν χρησιμοποιείτε συχνά έναν υπολογιστή κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Άσκηση 3: Το αόρατο σχήμα 8
Η τρίτη άσκηση απαιτεί να φανταστείτε τον αριθμό 8 να βρίσκεται μπροστά σας. Στη συνέχεια, ακολουθείστε με τα μάτια σας το περίγραμμα του αριθμού για περίπου πέντε λεπτά και εν συνεχεία ακολουθείστε το με αντίθετη φορά για άλλα 5 λεπτά. Αυτή είναι μια εξαιρετική άσκηση για τους μύς των ματιών.

Άσκηση 4: Βλέποντας μακριά και κοντά
Αυτή είναι μια πολύ απλή και παράλληλα σημαντική άσκηση. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι απλά να καθίσετε χαλαρά σε μια καρέκλα με ευρύ, ανοιχτό χώρο μπροστά σας. 
Αρχικά επικεντρωθείτε σε κάτι κοντά σε σας και στη συνέχεια να επικεντρωθείτε σε κάτι μακριά από εσάς. Επαναλάβετε την κίνηση για περίπου πέντε λεπτά, μετακινώντας τα μάτια σας από το αντικείμενο κοντά σας, σε αυτό μακριά σας και το αντίθετο, κάθε δέκα δευτερόλεπτα. Αυτή η άσκηση θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την όρασή σας με την πάροδο του χρόνου.http://www.reflexologia.gr/index.php?act=viewProd&productId=317

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου