Κέντρο ρεφλεξολογίας στην Θεσσαλινλικη

Τρίτη, 25 Αυγούστου 2015

Tρόφιμα που σας βοηθούν να καταπολεμήσετε την κατακράτηση νερού

Σε κανέναν δεν αρέσει η κατακράτηση του νερού μέσα στο σώμα μας, αλλά αυτό συμβαίνει από καιρό σε πολλούς ανθρώπους. Τις περισσότερες φορές, οι άνθρωποι πηγαίνουν στο γιατρό τους για να πάρουν μια συνταγή για φάρμακα που θα τους βοηθήσουν να απαλλαγούν από την κατακράτηση και το βάρος που νοιώθουν.Γνωρίζετε ότι υπάρχουν κάποιες τροφές που όχι μόνο μπορούν να σας βοηθήσουν να απαλλαγείτε από το νερό, αλλά αποτρέπουν από το να συμβεί στο μέλλον; Δείτε μερικά τρόφιμα που θα πρέπει να προσθέσετε στη διατροφή σας, ώστε να αποφύγετε την κατακράτηση υγρών.ΝερόΤο πιο σημαντικό που πρέπει να ενσωματώσετε στη διατροφή σας είναι το ίδιο το νερό. Η αφυδάτωση μπορεί να είναι η αιτία της κατακράτησης. Αν το σώμα σας νομίζει ότι δεν έχει αρκετό νερό, θα κρατήσει ότι έχει με αποτέλεσμα την κατακράτηση.Κάρδαμο & άλλα χόρταΑυτό το φυλλώδες λαχανικό, είναι ένα φυσικό διουρητικό, που προσφέρει επιπλέον οφέλη για την υγεία όπως το κάλιο. Υπάρχουν πολλά άλλα πράσινα φυλλώδη λαχανικά που θα σας βοηθήσουν να σταματήσετε τη συγκράτηση του νερού, όπως τα καρότα, τα κρεμμύδια, πιπεριές, σέλινο και ντομάτα.Ορισμένα βόταναΥπάρχουν ορισμένα βότανα που μπορούν να προστεθούν σε μια διατροφή για την πρόληψη και την εξάλειψη της κατακράτησης νερού. Ένας βοτανολόγος μπορεί να σας βοηθήσει να καθορίσετε ποια είναι κατάλληλα για εσάς. Μερικά μπορεί να είναι σπόροι σέλινου, Primrose Oil και η ρίζα πικραλίδας.ΠεπόνιαΤα φρούτα που έχουν μεγάλη ποσότητα καλίου μπορεί να βοηθήσουν στην εξισορρόπηση των επιπέδων νατρίου. Πεπόνια και τα εσπεριδοειδή μπορούν να προστεθούν σε μια δίαιτα και θα αποκομίσουν περισσότερα οφέλη από τον έλεγχο της κατακράτησης του νερού.ΨάριαΟ σολομός, ο τόνος, το σκουμπρί και η ρέγκα είναι καλές πηγές ωμέγα-3 λιπαρών οξέων και μπορεί να βοηθήσουν  στην λειτουργία του εγκεφάλου, την καρδιαγγειακή υγεία και τις αρθρώσεις, καθώς και βοηθώντας σας να αποφύγετε τη συγκράτηση του νερού.Ξηροί καρποί και δημητριακάΟι ξηροί καρποί μπορούν να βοηθήσουν καθώς είναι πηγές της βιταμίνης Β6. Ωστόσο, θα πρέπει να επιλέξετε καρύδια και δημητριακά ολικής αλέσεως που έχουν πολύ λίγο νάτριο επειδή το νάτριο μπορεί να βοηθά στην κατακράτηση. Δημητριακά ολικής αλέσεως και ξηροί καρποί είναι επίσης καλές πηγές των υγιών λιπών και φυτικών ινών.Τα τρόφιμα που πρέπει να αποφύγετε Εκτός από τα τρόφιμα που θα πρέπει να ενσωματώνουν, υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που πρέπει να αποφύγετε, αν θέλετε να σταματήσετε τη κατακράτηση του νερού.Προφανώς, το αλάτι είναι μια από τις ουσίες που θα πρέπει να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε, αλλά θα πρέπει επίσης να αποφεύγετε τα τρόφιμα που έχουν  νάτριο, όπως η επεξεργασμένα και προ-συσκευασμένα τρόφιμα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου